Jobannoncer

Løvenholm Gods søger dygtig maskinfører/skovarbejder

Danmarks bedste skovarbejderstilling skal besættes! Er du arbejdsom, fagligt dygtig og har et omgængeligt væsen – så er du måske vores nye kollega?!

Som et led i et planlagt generationsskifte blandt vores skovarbejdere, søger vi en stabil og dygtig maskinfører/skovarbejder til en fast fuldtidsstilling. Arbejdsopgaverne er mange, flersidige og sæsonafhængige: fx udkørsel af effekter, kulturetablering, hegnsætnings, skovning, pleje- og oparbejdning af juletræer og pyntegrønt, vejvedligehold mv. Arbejdsopgaverne udføres primært på Løvenholm Gods, men vi betjener også andre skovdistrikter.

Læs hele stillingsopslaget her

SKOVFOGED TIL SKOVDYRKERFORENINGEN ØERNE

Er du en pligtopfyldende god kollega, og har du en solid faglig ballast og masser af gåpåmod?

Så har vi i Skovdyrkerne Øerne et spændende job til dig i et af Danmarks bedste teams inden for
produktion og salg af flis, medlemsrådgivning og skovdyrkning.

Du bliver tilknyttet vores etablerede team af skovfogeder på Fyn. Du får hovedansvaret for salg og
produktion af flis sammen med en mindre skovpart med traditionel skovdrift.

Læs hele stillingsopslaget her