Afskedsreception for Eva Skytte

Eva Skytte, Skovforeningens naturvejleder og udviklingskonsulent, skifter 1. januar til en stilling i Red Barnet. Skovforeningen afholder afskedsreception 15. december.

Eva Skytte, Skovforeningens naturvejleder og udviklingskonsulent, har sagt sin stilling op. Hun tiltræder 1. januar 2015 en stilling som projektkoordinator i Red Barnet.

Eva Skytte har gennem 18 år i Skovforeningen opnået mange og opsigtvækkende resultater med udvikling af aktiviteter i private skove til gavn for både befolkningens trivsel og for skovenes forretningsgrundlag. Hun er samtidig blevet en af Danmarks største kapaciteter på det voksende område for natur og menneskers sundhed.

Vi vil savne Eva Skytte voldsomt i Skovforeningen og i dansk skovbrug. Vi ønsker hende al held og lykke i Red Barnet.

Skovforeningen afholder afskedsreception for Eva Skytte mandag den 15. december kl. 14-15 på Amalievej  20, 1875 Frederiksberg C. Alle samarbejdspartnere er meget velkomne til at komme og sige farvel til Eva.