Corona-pas og livestream til generalforsamlingen

Du skal kunne fremvise et gyldigt corona-pas, hvis du deltager i generalforsamling på torsdag. Du har mulighed for at se livestream fra generalforsamlingen, hvis du ikke kan deltage.

På torsdag den 24. juni 2021, kl. 10:00 afholder Dansk Skovforening generalforsamlingHotel Comwell Rebild Bakker, Rebildvej 36, DK-9520 Skørping.

Morgenkaffe og udlevering af stemmesedler sker fra kl. 09.30, og selve generalforsamlingen starter klokken 10:00.

Husk Corona-pas til Dansk Skovforenings generalforsamling

Du skal kunne fremvise et gyldigt corona-pas, hvis du deltager i Dansk Skovforeningens generalforsamling på torsdag.

Følgende tre betingelser skal opfyldes for at opnå et corona-pas:

• At du enten er vaccineret første gang for mere end 14 dage siden eller færdigvaccineret for covid-19.
  • At du har været smittet med covid-19 inden for de seneste 240 dage.
  • At du er testet negativ for covid-19 inden for de seneste 72 timer.

Corona-passet kan være digitalt i app på din telefonen eller bestå papirdokumentation for ovenstående.

Læs mere om corona-pas og mulighederne på coronasmitte.dk.

Se livestream fra Dansk Skovforenings generalforsamling

Er du forhindret i at deltage i Dansk Skovforenings generalforsamling 2021 på torsdag eller kunne du bare godt tænkte dig at smugkigge. Så har du muligheden for at se generalforsamling via livesteam på nettet.

Se livesteam torsdag den 24. juli kl. 10 via dette link: Start livestream

Er Microsoft Teams installeret på din pc, tablet eller mobiltelefon kan du følge med i generalforsamlingen på den måde. Har du ikke Teams installeret, så kan du se livestreamen i en web browser, fx Chrome, Firefox, Edge eller Safari.

Klik på linket ”Start livestream” for at se, hvordan det fungerer. Da livesteamen først starter torsdag den 24. juli kl. 10 vil du i stedet få et skærmbillede med teksten ”Livebegivenheden er ikke begyndt”.

Og se video der viser hvordan man deltager via en web browser, så tester du samtidig om lyden er slået til på din pc, tablet eller mobiltelefon: