Dato for verdensmål workshop i Vejle flyttes til den 27. maj

Husk at tilmelde dig workshop i Vejle eller Taastrup om FN´s Verdensmål målrettet din skov. Find ud af hvad verdensmålene er, og hvordan du kan anvende dem og skabe merværdi i dit skovbrug.

Workshoppen i Vejle flyttes fra den 3. maj til den 27. maj, hvor forsamlingsforbuddet, efter de nuværende planer er hævet til 25 personer. Datoen for workshoppen i Taastrup fastholdes til den 10. maj.

De to workshop om FNs Verdensmål afholdes:

• 10. maj 2021 – workshop i Taastrup. Tilmeldningsfrist den 29. april.
  • 27. maj 2021 – workshop i Vejle. Tilmeldingsfrist er den 24. maj (NB. ny tilmeldingsfrist).

Læs mere tilmelding og programmet for de to workshops i vores nyhed ”Medlemstilbud: Workshop – Skab værdi for din skov med FNs Verdensmål”.

Måske har du allerede afsat den 27. maj til generalforsamling i Dansk Skovforening, men den er udsat til den 24. juni, hvorfor det måske kan være en oplagt chance at møde nogle af dine skovkolleger til workshop om FNs Verdensmål i stedet.

Brug FNs Verdensmål aktivt

Du kan blive klogere på hvad verdensmålene er, og hvordan du kan anvende dem og skabe merværdi i dit skovbrug. Se din skov i et nyt perspektiv, og få et værktøj til at kommunikere skovens værdier på en ny måde.

De to workshops bliver afholdt i samarbejde med Teknologisk Institut. Teknologisk Institut kan i tiden efter de afholdte workshops tilbyde et antal gratis udviklingsforløb i egen skov eller som samarbejdspartner for nye iværksættere, der bruger træ til nye forretningsområder.