Fondsmidler til foreninger i småbyer

Foreninger i danske småbyer kan indtil 23. september 2021 søge op til 1 mio. kr. fra Nordea-fondens ”Her bor vi-pulje” til at styrke fællesskabet i deres by.

Nordea-fondens genåbner ”Her bor vi-pulje” med 50 mio. kr. til at drømme stort i alle småbyer. Puljen skal anspore lokale ildsjæle og foreninger til at sætte aktiviteter i gang, som kan styrke det lokale fællesskab og skabe flere gode liv i netop deres by.

Måske et kulturhus, en legeplads, en fælleshave – eller noget helt fjerde.

Nordea-fonden forventer at støtte mere end 100 projekter i hele landet i 2021. Vil I høre mere om puljen med mulighed for at stille spørgsmål, så lyt med, når Nordea-fonden går live på Facebook torsdag 20. maj kl. 16-17

Se video og få inspiration til, hvad mindre bysamfund kan få støtte til med Her bor vi-puljen: