Kunne du ikke deltage i Skovkortets webinar i sidste uge?

Heldigvis er det ikke for sent at blive klogere på hvad Skovkortets kortløsning kan. Se video fra webinar.

Se optagelser af webinarene nedest på siden. Her bliver Skovkortets funktioner gennemgået, så du kan se om Skovkortets løsning er noget for dig.

Er du interesseret i at undersøge Skovkortets kortløsning nærmere, kan du tilmelde dig et 14 dages gratis prøveforløb uden nogle bindinger.

Beslutter du dig for at abonnere på Skovkortes kortløsning, skal du huske, at du som skovejendemedlem af Dansk Skovforening 50 % rabat på første års abonnement og 20 % på alle efterfølgende år, samt at du kan bestille en en-til-en introduktion med Skovkortet, så du kan blive superbruger af Skovkortet med det samme.

Webinar 1: Til dig, der administrerer din skov selv

Webinar 2: Til dig, der har en forvalter tilknyttet din skov