Medlemstilbud om rabat på bionedbrydelige haglpatroner

Dansk Skovforening tilbyder flere medlemstilbud og du kan blandt andet opnå rabat på haglpatroner med bionedbrydelige haglskåle.

Dansk Skovforening anbefaler, at alle fremover bruger bionedbrydelige haglpatroner for at mindske forureningen i skovene. Dansk Skovforening indgik derfor sidste år en rabataftale med Land&Fritids landsdækkende butikker, så du som medlem kan købe patroner med bionedbrydelige haglskåle til en fordelagtig pris.

100% bionedbrydelige haglskåle

Plastik problematikken raser over hele Europa og ikke mindst i Danmark. Greenshot haglskålen er ifølge Land&Fritid den eneste rigtig bionedbrydelige haglskål på markedet. Haglskålen nedbrydes på 24 timer i vand. Der findes mange mindre forurenende men ikke 100% bionedbrydelige, masonit, papir etc. Land&Fritid kan levere patroner i alle gængse haglstørrelser i kaliber 12/70, i 28 og 32 gram. Derudover har de en nyhed i 12/28/4 som også er med paphylstre.

Prisen starter ved 2,95 kr. inkl. moms. ved minimum 2000 stk. Du finder en nærmere beskrivelse af  hvordan du opnår rabatten i medlemsnyheden fra sidste år (kræver login).

God jagt.