Møde og ekskursion i Fynske Skovkreds 25. juni 2020

Dansk Skovforening inviterer til møde og ekskursion i Fynske Skovkreds torsdag den 25. juni 2020 klokken 13.00.

Mødet holdes på Erholm Gods, (Avlsgården), Erholm Fødevaremarked Karen Borchenfeldtsvej 2, 5560 Aarup.

Alle er velkomne.

Dagsorden for skovkredsmødet

Kl. 13.00

1. Klimaplan.

2.Flissituationen.

Kl. 14.00

3. Information om projektet: Castle to Castle og Herregårdsruten Det Grønne Fyn ved Rasmus Hessum Hansen, vicedirektør i Erhvervshus Fyn / klyngedirektør i Destination Fyn, og Thorbjørn Tarp, chef for Geopark Det Sydfynske Øhav. Et projektforslag der ønskes at omfatte hele Fyn.

4. Nyt fra råd og nævn.

5. Eventuelt.

Ekskursion

På den efterfølgende ekskursion på skovdistriktet vil Anders Cederfeld de Simonsen, med udgangspunkt i den på Erholm Skovdistrikt anlagte grusgrav, lægge op til debat omkring alternativ anvendelse af skoven.

Vi er opmærksomme på de komplikationer/frustrationer som Covid-19 generelt har forårsaget, men nu er det tid til igen at komme i arbejdstøjet, så kære medlemmer – MØD OP.

Kaffe, the, boller og kage sponsoreres af Fordelingsforeningen, hvorfor tilbagemelding om deltagelse i mødet ønskes.

Tilmelding til sj@skovforeningen.dk senest 15. juni 2020.