Nyt initiativ til hvervning af medlemmer til Skovforeningen

Skovforeningen tager nu et nyt initiativ til at hverve flere medlememr blandt skovejerne. Flere medlemmerne er nødvendige for at opretholde Skovforeningen politiske arbejde.

Flere opgaver og færre indtægter i Skovforeningen gør det nødvendigt at øge Skovforeningens ressourcer.

Det var et af emnerne på generalforsamlingen 2008, og siden da har vi sammen med blandt ndet Skovdyrkerforeningerne, HedeDanmark og medlemmer og ansatte i de private skove søgt at hverve flere medlemmer til at finansiere det voksende politiske arbejde i Skovforeningen.

Bestyrelsen ønsker at sætte endnu mere kraft bag hvervearbejdet. Derfor vil der også forsøgsvis blive gennemført en telemarketingkampagne i april. Her vil Skovforeningen via et professionelt bureau ringe op til et antal udvalgte ikke-medlemmer over hele landet. Vi har udvalgt målgruppen blandt skovejere som ejer mellem 10 og 50 ha skov.

Fortsat behov for medlemmernes hjælp

Vi beder fortsat om at skovenes ejere og ansatte om:
  • at fortælle ikke-medlemmer om nødvendigheden af at Skovforeningens politiske arbejde kan finansieres i fremtiden
  • at fortælle os om hvilke ikke-medlemmer vi kan sende en medlemsmappe til med alt om medlemsfordele og kontingentrabat ved indmeldelsen

Tak for hjælpen. Den er nødvendig.