Nyt medlemstilbud: Bedre rådgivning om husudlejning

Skovforeningen har indgået en aftale med Ejendomsforeningen Danmark som giver medlemmerne adgang til gratis juridisk rådgivning, rabatter og varetagelse af politiske interesser om husudlejning.

En del af Skovforeningens medlemmer lejer huse ud. For at fremme medlemmernes interesser på området, har Skovforeningen nu indgået en aftale med Ejendomsforeningen Danmark:

• Skovforeningens medlemmer får adgang til en juridisk hotline i Ejendomsforeningen Danmark. Her er gratis råd og vejledning fra Ejendomsforeningens juridiske ekspertise om den private boliglejeret, erhvervslejeretten og ejerlejlighedsloven.

• Skovforeningens medlemmer får rabat ved køb af kurser, bøger, blanketter og andet hos Ejendomsforeningen Danmark.

• Ejendomsforeningen Danmark varetager medlemmernes politiske interesser om lovgivning for boligleje og erhvervsleje.

• Der holdes kontakt på ledelsesniveau mellem foreningerne.

Aftalen gælder fra 1. januar 2011.

Vi ser frem til et nært samarbejde med Ejendomsforeningen og er glade for at vi nu kan tilbyde medlemmerne meget kompetent rådgivning inden for lejelovgivningen.

Medlemmerne er altid velkomne til at kontakte os i Skovforeningen med spørgsmål eller behov for rådgivning på området.