Skoven 4 i digital version for alle

På grund af coronakrisen udkommer Skoven 4, 2020 ikke på tryk, men kun i elektronisk form. Bladet kan læses af alle.

Skoven 4 udkommer udelukkende digitalt og ikke som sædvanligt på papir på grund af coronakrisen. Skoven 4 kan læses af alle interesserede, og det er derfor ikke nødvendigt at være abonnent eller medlem af Dansk Skovforening. Du kan bruge en computer (bedst), tablet eller en smartphone.

Det er planen at Skoven 4 og 5 udelukkende udgives digitalt. Herefter vil vi lave en læserundersøgelse for at få reaktioner på denne form for udgivelse. Derfor må du gerne notere dig hvordan du opfatter en digital udgivelse, hvordan den fungerer rent teknisk, hvor lang tid du bruger på at læse det digitale blad i forhold til en papirudgave, hvordan du ser tekst og illustrationer  osv.

Gå til siden hvor du kan læse Skoven 4, 2020 i digital version.

Forsiden af Skoven 4, 2020.