Skovkredsmøde i Fynske Skovkreds 5. september 2017

På mødet drøftes blandt andet resultater af Skovforeningens medlemsundersøgelse, vandløbsforvaltning og der skal vælges ny skovkredsformand. Alle er velkomne.

Skovforeningen inviterer til møde i Fynske Skovkreds tirsdag den 5. september 2017 klokken 13.30 til 15.30.

Mødet holdes på adressen: Centrovice, Damsbovej 11, 5492 Vissenbjerg. Alle er velkomne.

Dagsorden

1. Medlemsundersøgelse: Resultater fra spørgeskemaundersøgelsen og dine ønsker til Skovforeningen.
  2. Vandløbsforvaltning. Områdeplanerne 2017 og ny kommende lovgivning: Hvordan sikrer vi skovene en ny og bedre vandløbsforvaltning?
  3. Hvorfor sagde vi nej tak til statens registrering af naturværdier i de private skove?
  4. Nyt fra repræsentanter i lokale råd og nævn.
  5. Valg af formand (kandidater kan opstilles på mødet).

Drikkevarer og lokaleleje sponsoreres som vanligt af Fynske Skovbrugs Fordelingsforening.