TV om stormfaldet der er værre end først antaget

Se indslaget i TV2 Øst med skovfoged Anders Grube, Stiftelsen Sorø Akademi, og direktør Jan Søndergaard, Dansk Skovforening.

TV2 Øst bragte tirsdag 26. november historien om stormfaldet 28. oktober der er værre end hidtil antaget – og om Dansk Skovforening der på den baggrund beder Stormrådet ændre sin tidligere afvisning af stormfaldet fra forsikringsdækning og gentilplantningsordning.

I tv-indslaget medvirker skovfoged Anders Grube, Stiftelsen Sorø Akademi, og direktør Jan Søndergaard, Dansk Skovforening.

De landsdækkende TV2 Nyhederne bragte søndag 17. november historien om Stormrådet der i første omgang har afvist stormfaldet. Klippet er dog ikke frit tilgængeligt.

Der er endnu intet nyt fra Stormrådet om hvorvidt man vil efterkomme Skovforeningens anmodning om at anerkende stormfaldet 28. oktober som berettiget til forsikringsdækning og gentilplantningsordning.